Bloggen är sjuk igen!

Det är nåt fel på bloggen igen. Jag flydde ju fältet i somras när jag inte kunde kommentera längre hos någon och ingen begrep varför.

Nu verkar fler vara drabbade av samma sak som jag var då.

Jag har ingen aning om varför det plötsligt började fungera igen, men det gjorde det och det helt utan min förskyllan.

När jag först gick in på min blogg idag så var även statistiken borta.

Officiellt så bryr jag mig naturligtvis inte alls om hur många som läser min blogg, det är ju helt oväsenligt! Jag finns på bloggen bara för att det är så roligt att skriva och inget annat.

Fast det är  inte alls sant förstås. Jag kastar mig ju över grafen med läsarsiffror varje dag!!  Och värre o värre blir det ju högre den stiger.

Men nu kom den tillbaka igen, tack för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback