Carlbarks o HD

Carlbarks o HD

Våra stockholmsresor har några givna mellanlandningar. Här är en av dem, Carlbarks mc-affär utanför Kumla. Här finns en egen stor salong med enbart HD och en massa annat också. Gubben måste bara få dregla runt här en stund. Han har sitt motorcykelåkande kvar. Jag har gjort mitt i rättan tid. En hel sommar så där 1969 när jag var 19 år. Det var kul men räcker för mig. Jag vill inte åka mer.

Det värsta när det gäller att ha motståndskraft mot mc-inköp är ju priset. En hyfsad begagnad japan kostar inte mer är en moped. En HD rasar däremot iväg förstås, men det måste det ju inte vara.

Kommentarer
Postat av: Anki

Var du verkligen 19 år 1999?

Postat av: Inga M

Nej herregud! Jag skrev fel, vände en siffra upp o ned. Det ska ju vara 1969 förstås. Jag har ändrat det nu. Tack för påpekandet!

2006-11-20 @ 22:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback