Bloggläsarinstruktion

Jag ser att en del bloggskrivare ibland lägger in en bloggläsarinstruktion för ovana bloggläsare. Det verkar vara en bra idé så nu gör jag det också.

Blogginlägg läses i omvänd ordning, dvs de som är längst ner kommer först i tidsordning. Datum står längst ner på varje inlägg.
 
I kolumnen till vänster finns min bloggs teman; exempelvis  allmänt, vardagsfilosofi, Carema (en blogg om sjukvårdskaoset i Årjäng), inredning.  Jag försöker kategorisera så här för att få lite ordning på mina inlägg. Den som är speceillt intresserad av att läsa det jag skrivit om till exempel inredning kan klicka på det ordet. Då kommer endast det jag skrivit (och fotat) om inredning fram men inte det andra.

Man kan också som läsare välja ut alla blogginlägg som skrivits under en månad genom att klicka på månadens namn i kategorikolumnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback