Bild - vårblommor!

Bild - vårblommor!

Så har då säsongens smygköpande av blommor börjat. Köpte violer och tänkte sätta dem ute i krukorna men nändes inte sen. Det är så kallt en del nätter, -15, -20 grader. De kanske skulle frysa hjäl. Så det fick bli inne istället.

Med smygköpa menar jag att jag köper bara några blommor / plantor varje gång så att det inte ska märkas vad det kostar. För jag köper mer blommor än jag borde.  Tänker ibland på hur mycket beständiga och nyttiga saker jag kunde få istället för växter som vissnar och blir borta. Men jag kan inte låta bli blommorna,  lurar jag  mig själv lite och jag går på det hela tiden!!


Kommentarer
Postat av: Annaa M

Precis så jag gör också... nu går det väl an med liten balkong men när vi hade vår stora i Göteborg så blev det till slut en smygförmögenhet där ute...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback