Markus letar lägenhet!

Stockholmssonen Markus letar lägenhet. Det är inte så enkelt, nästan heltidsjobb tror jag. Man måste springa på visningar, kolla med banken och hålla ¨på med budgivning. En ganska nervös historia. När sedan en lägenhet är hittad så ska den gamla säljas med visningar, städning o så.....

Nu hade han o Johanna  sett på en tvåa på Gästrikegatan i Vasastan bara något kvarter från jobbet på St Eriksplan. I dessa moderna tidevarv så går det ju bra att se lägenheter till salu via t.ex DNs hemsida. På deras bostad kan man söka sig fram både i träfflista och på karta och se precis. Så vi hänger med o kollar. Lättvindigt! 

Sen  kan vi bara sitta här o hålla tummarna o hoppas att det går bra o önska lycka till!

Kommentarer
Postat av: Marcus Göransson

hej inga jag har läst din hemsida. Sen ska jag läsa harry potter. kramar Marcus G .

2006-01-23 @ 20:21:41
Postat av: Inga

Hej Marcus!
Det var suveränt av Dig att hitta min blogg. Så här kan en dagbok vara, fast på många andra sätt också. En riktig hemsida ska jag snart få också. Jag har gjort i ordning en men inte fått hjälp att lägga in den än. På torsdag ska det bli tror jag.
Vi ses imorgon.
Kram Inga

2006-01-23 @ 23:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback