Hemsidan färdig till slut!!!

JAA!! Nu är hemsidan klar o utlagd. Kursledare Agneta offrade sig och kom hem hit och la ut den, eftersom Tele 2 bara tillåter att man lägger ut hemsidor från den egna datorn. Men nu är det klart och jag försöker lära mig adressen:

Så här tror jag den är om jag nu minns rätt;

http://home.swipnet.se/Inga_Roland/  


I mellanrummet mellan våra namn ska det vara ett understreck. Aj då det syns inte, vad dumt med en sådan adress! Tänkte inte på det!

Detta är ju mitt första försök att göra en hemsida och det finns väl en del barnsjukdomar, om man nu vill uttrycka det diplomatiskt.

Vi fick ett skrattanfall här när vi upptäckte att jag gjort en länk från "Bo Nilsson leverhögens kennel "och till den hörde en bild av Bosse, Martin, en brasa och långt bort en hund. Vadå kennel?? Vilka av dom??

Och sen likadant från ordet harjakt en bild på Roland med stövartiken Leta i knät. Vadå harjakt?? "Jag jagade hare och fångade en hund" !!!????

Men det blir väl fler kurser!! Fast jag har stränga order från Agneta att försöka själv, men jag törs nog inte.
Stort Tack Agneta för Din hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback