Begeistrad i en bild-kolla!

Begeistrad i en bild-kolla
Asch, det syns inte här men det är en bild tagen ute i Harnäs av D (han har jobbat ett helt liv som reklamfotograf, han är duktig) och sedan har han printat den på fint akvarellpapper. Helt suveränt, jag föll i trans när jag fick se den hos honom när vi var där på rådjursgryta. Och så fick jag den, han är en snäll man! Jag ska rama den med ljust brunsvart träram tror jag. Det borde bli bäst. Det bruna tar fram de blå vackra tonerna i bilden. D tittade in en sväng här idag och fick telefonmeddelande från sin mamma Ilse. Ds telefon är fortfarande trasig så hon kan inte nå honom. Sen kom Inga-Lill o Sofia o lånade taxen Anton för att gå ut och gå. Sofias bror Martin har idag flyttat till Göteborg. Det är en målmedveten ung man och han har fått jobb där som _ _ _ _ _ ? ja det var nåt med data som jag redan glömt. Lycka till Martin, både med att bo och jobba i Göteborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback