Valpbråk!

Valpbråk!

Om nu Leta ligger lugnt så är valparna desto vildare. När man ser dem så här så ser de helt vilda ut och det verkar vara fullt slagsmål. Men de bara leker vildsint, lekmorrar, skäller och jagar varandra sjövilt över golvet o möblerna. Det är så kul med Jazz, hamiltonvalpen, han har inte fattat att han är så stor än. Han har lika lite koll på kroppen som en vildvuxen tonåring. Ibland springer han rakt in i väggen och ibland gör han jättehopp över vardagsrumsbordet eller upp i knät, bara så där!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, det var en rolig bild, verkligen fångat mitt i rörelsen...och så fina de är. Förstår att det är fullt röj när de sätter igång. Leta var föresten ett fint hundnamn jag ej hört förut. Anna

Postat av: Anna Ranow

Vi planerar att skaffa en tax. Korthårig eller strävhårig. Före beslut måste vi som en sista kontrollåtgärd låna/passa en tax i en vecka. Detta är ett råd från vår husläkare. Ser att ni har tax och har granne med vuxen tax. Själv känner jag ingen med tax och de kennlar jag talat med verkar helt ointresserade av att hjälpa till. Har du tips och råd tar jag emot detta tackasamt.
Taxbeslutet grundar sig på att jag växte upp med taxar. Tycker att det är den enda hundrasen med humor!
Anna Ranow

2006-12-16 @ 12:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback