Tack Annelie, Matilda o Märta o Gun-Britt, Maj o Maj-britt

Tack Annelie, Matilda o Märta o Gun-Britt, Maj o Maj-britt
Här sitter fr. v. Ömer, Stockholmare med tjänst hos de socialdemokratiska riksdagsledamöterna, Thomas också Stockholmare o reklamtextskrivare (det heter nåt på engelska som jag inte minns), Anders campingägare Grinsbyn i Sillerud och Annelie, Anders fru och Rolands systerdotter. Annelie är den ängel som hjälpte mig med festen med dukning och matlagning och goda råd. Det var hon som lugnt lotsade oss igenom när jag bara hispade omkring och det var hon som enträget erbjöd sig att vara med o städa fast jag sa att jag tyckte hon gjort nog med arbete. Tack Annelie! Tack också till hennes två döttrar Matilda och Märta som hjälpte till med dukning o diskning. Tack till Markus farmor Maj som gjorde sin goda tårta o hjälpte till att städa, till mormor Maj-Britt som gjorde den goda gräddtårtan som Markus gillar, till faster Gun-Britt som hjälpte till att städa. Det är bara att inse att utan goda o snälla vänner är det svårt att ha fest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback