hemmafruduktig

Jo, jag har nog varit duktig idag i alla fall; hunnit putsa färdigt alla fönster, tvättat massor, strukit , skickat mail-julkorten o så. Roland jagade hare med Bosse o deras stövartik Valsa förstås hela förmiddagen idag också så jag fick vara ifred med mina sysslor.  Fast ändå har det varit mycket annat också när han kom hem, då bjöd vi in grannar på en kopp kaffe, sen kom han som arrenderar gården Olle Jakobsson med julklappsost, sen var vi en sväng ner till svärmor Maj o hämtade pressylta och rullekorv som hon gjort åt oss till jul. 

Nej nu måste jag sova, det blir tidigt upp i morgon, helst halv 6 om jag hinna till skolan i tid o förbereda dagens lektioner.

Gonatt / Inga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback